Dag 22 en 23: santa monica - Luchthaven los angelos - Frankfurt - Zaventem - home sweet home

11 juni 2018 - Herenthout, België

Deze ochtend moesten we pas uitchecken om 12u. Daaromhebben we  besloten uit te slapen vanwege wij geen van beide echt kunnen slapen in het vliegtuig. Om 9u waren we wakker beide nog een douche genomen en gaan kijken wat er nog over was bij het ontbijt. Toch nog dingen gevonden die we mochten. En dan onze valiezen verder inpakken en afwachten of we valiezen dicht gingen krijgen. Vanwege ik tijdens het wandelen ontdekt had dat mijn wandelschoenen nog onvoldoende grip gaven en dus echt versleten waren. Daar in de vuilnisbak gegooid. En zonder problemen onze valiezen dicht gekregen.

Mijn darmen waren deze ochtend niet zo goed daarom nog op kamer gebleven tot 11u. Daarna uitgescheckt valiezen en wagen nog aan uit hotel achter geladen.

Nog eens gewandeld langs de zee en de pier van Santa Monica. De verkeersvrije winkel straten nog eens door lopen. Onze laatste hamburger gaan eten. Nog eens wat bijgepraat over vakantie en de volgende dagen op bank met zicht op strand en zee.

Dan toch gaan uitchecken in hotel en onze wagen opgepikt en wij richting plaats om auto in te leveren. Wat een massa mensen daar om hun wagen in leveren en toch loopt alles zeer vlot. Wij zijn een dikke 3u op voorhand aan de luchthaven. We staan  eerst aan de verkeerde balie en dan kunnen we starten met iets meer dan  een uur aanschuiven. Wij krijgen de tickets voor onze beide vluchten en dan alles door lopen  voor we aan de terminal komen.

De vlucht vertrekt stipt om 7u05 in de avond Los Angelos tijd. De vlucht loopt zeer goed en we worden er echt goed verzorgd. Na een vlucht van 10u komen we rond 14u15 aan in Frankfurt. We hebben anderhalf uur voor onze volgende vlucht.

Op het bord zien we dat onze vlucht naar Zaventem is afgelast en dan begint het lange wachten zonder antwoorden. Uiteindelijk door geluk en handelen van ons zelf hebben we een vlucht om 21u30 en geraken we toch nog in Zaventem. en taxi charley die ons heeft opgevolgd en contact heeft gehouden zorgt dat we veilig en wel thuis geraken. En na een lange dag toch in ons bed geraken.