Dag 19: San Simeon - Santa Monica

7 juni 2018 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Deze ochtend hebben we ons om 8u uitgecheckt  in hotel Courtesy in van San Simeon. Om onze laatste dag in de auto door te brengen.       We hebben ons auto richting Santa Monica gezet met het doel regelmatig  te stoppen.                                                                                               We rijden eerst naar Morro Bay om daar te gaan kijken en vooral foto's te maken van Morro Rock.

Morro Rock

Daarna rijden we naar solvang. Om daar terecht te komen in Kopenhagen in plaats van America. Echt een geweldig dorpje om eens door te wandelen echt mooi. Wij zijn hier gaan ontbijten en door gewandeld.

SolvangSolvangSolvang

Na dit leuke bezoekje zijn we naar Santa Barbara gereden. Hier zijn we rustig door gewandeld en hebben we besloten niets te bezoeken omdat  de dag al druk genoeg was.

Volgende stop was Malibu. Hier zijn we de wagen gaan parkeren op een parking en verder gewandeld naar de zee. Hier zie je regelmatig mensen in zwemkledij of zelf in surfpak met surfbord naar het strand gaan. Leuk om eens te zien en de duren huizen in de omgeving.

We zijn daarna de drukte in gegaan richting Los Angelos wel bepaald Santa Monica.

Santa Monica

Daar hebben we ons voor drie nachten incheckt in Motel Carmel bij The Sea Santa Monica. Dit is een zeer proper en mooi kamer die we gekregen hebben. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam maar geven de indruk liever excursies te verkopen dan verder te helpen. Pas als ze de indruk krijgen dit niet te kunnen verkopen gaan ze u echt helpen.

Daarna zijn we naar de zee gewandeld en gaan eten in een italiaans restaurant. En opzoek gegaan naar de metro. Om te kijken hoe we overal kunnen geraken te volgende dagen met hun min mogelijke stress van het verkeer.

We zijn nadien naar ons kamer gegaan en hebben besproken en vast gelegd wat we morgen allemaal gaan doen. Nadien is het tijd om te gaan slapen. Slaapwel iedereen of goede morgen en een fijne dag gewenst.