Dag 15 en 16 juni San Francisco

4 juni 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We willen zoveel mogelijk zien op deze dagen. Daarom hebben wij  een ticket genomen voor de hop on en hop off bus voor twee dagen. Dit houdt in dat we de bus zoveel op en af kunnen dat we willen. Tijdens deze bus rit krijg je uitleg over wat je tegen komt. Regelmatig zit er zelf echt een gids in die allerlei vertelt. Op dag 15 hebben we de ganse busrit gedaan zonder af te stappen zodat we overal geweest zijn en wisten wat we wilden doen en waar we wilde afstappen. We zijn in Fisherman's Wharf gaan eten.

San francisco: City HalSan FranscicoSan FranscicoSan Franscicopier 39

Deze dag zijn we 's avonds naar Alcatras Island geweest. Dit was vroeger een gevangenis en er zijn al heel wat films gedraaid. Je gaat naar ginder met een boot waardoor je een mooi uitzicht krijgt op het eiland maar ook op San Francisco. Het was interessant om er eens geweest te zijn maar veel te druk. Wij hebben een audio genomen en je krijgt echt een verhaal van mensen die er vroeger werkte of/en gevangen hebben gezeten.

san FranciscoAlcatrazAlcatrazAlcatrazAlcatraz

Op dag 16 hebben we de hop off hop on bus genomen naar de plaatsen die we wilde bezoeken en regelmatig stukken gewandeld. Dit was echt te moeite. In de loop van de namiddag hebben we er voor gekozen om in de kamer te gaan uitrusten.                                                           Na 16 dagen sloeg de vermoeidheid door en kon een beetje rust geen kwaad.

San Franciso: Lombard StreetJapanse gaarden in Golden Gate ParkSan Franciso: Painted Ladies