Dag 14: Yosemite National Park - San Fransico

2 juni 2018 - San Fransisco, Belmont, California, Verenigde Staten

Deze ochtend zijn we om 9u vertrokken om de Nationale Parken achter ons te laten en de drukte van San Fransico in te gaan. We moesten vandaag 315km rijden. Terhoogte van Manteca zijn we er afgereden om gaan te eten in Denny's. Nadien zijn we verder gereden. En het werd op de weg steeds drukker en drukker. Om San Fransico in te rijden moesten we over de Bay Bridge dit koste ons 5 dollar om er over te mogen rijden. De uitzichten op San Fransico waren prachtig van op deze brug.

het wordt drukker en drukker als we Los Angelos benaderentol huisje om over Oakland Bay Bridge San Francisco binnen te mogenOakland Bay Bridge

Kort na dat we de brug over waren kwamen we al aan  ter hoogte van ons hotel. We overnachten  voor 3 nachten in BW Americania.

ons hotel voor 3 nachenonze kamer

Ze hebben onze kamer geüpgraded nu hebben we een kamer met zit ruimte,  en een slaapkamer. Alles zeer ruim en netjes.  Hier kunnen we het wel voor drie nachten gewoon worden. Hier waren ze weer zeer vriendelijk.

Nadien besloten vandaag toch nog stukje van San Francisco te gaan bekijken. daarom te voet  naar Union Square gegaan. Het plein zelf viel tegen maar al die grote winkels rond om de straten en straten vol was groot en overweldigend. Vanwege we zelf niet gingen winkelen zijn we door gewandeld naar Chinatown. Ik had er meer van verwacht, maar we waren blij er eens geweest te zijn.

china town

We zijn meer richting ons hotel terug gegaan. Daarna zijn we  in de bar achter ons hotel iets gaan eten en drinken en dan naar onze kamer om rustig in de zetel dit blog te schrijven.

En nu ga ik mij klaar maken om naar mijn bed te gaan. Als ze in het hotel wat rustiger worden wat op het moment is het zeer lawaaierig.

1. Laeremans:
    3 juni 2018
    hier is alles goed zijn gisteren naar ons Emily haar schoolfeest geweest en vandaag naar de dansshouw de kasten op de zolder zijn geplaatst en de poetsvrouw heeft geweest allebei maandag amuseer jullie nog grt moeke vake
  2. Moeke Rita en vaker eddy:
    5 juni 2018
    Eindelijk konden we nog eens iets ontvangen na dat Eddy de receptie bijna platgelopen had de foto's zien we later wel blij dat jullie zoveel kunnen zien dikke knuffels van uit spanje